niedziela, 24 czerwca 2012

Przedstawiania się ciąg dalszy

Jak już wiecie, piszę piękne wiersze i prace dyplomatyczne... Ale mam także jeszcze 1 ukryty talent: piszę piosenki! Gorzej jest z muzyką, ale zawsze znajdę jakiś podkład... Oto moje najświeższe dzieło (na muzykę do 'Koko koko')
Płacze już dzień cały,
Płacze dzień i nocą,
Bo już Wojtuś Szczęsny
Dziewczynę ma nową.
Bo już Wojtuś Szczęsny
Dziewczynę ma nową.

Koko koko kuku ryku
Voldemort'a mam w nocniku,
Wykastruje dzieci wszystkie
Te dalekie i te bliskie.
Koko koko kuku ryku
Voldemort'a mam w nocniku,
Wykastruje dzieci wszystkie
Te dalekie i te bliskie.

Już tu Lewandowski
Z tą świnią się szlaja,
I nie widzi jeszcze,
Jaka z niej poczwara.
I nie widzi jeszcze,
Jaka z niej poczwara.

Koko koko kuku ryku
Voldemort'a mam w nocniku,
Wykastruje dzieci wszystkie
Te dalekie i te bliskie.

Koko koko kuku ryku
Voldemort'a mam w nocniku,
Wykastruje dzieci wszystkie
Te dalekie i te bliskie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz